Artykuł sponsorowany

Grafika komputerowa i media społecznościowe - poznaj przyszłościową specjalność studiów

Grafika komputerowa i media społecznościowe - poznaj przyszłościową specjalność studiów

Umiejętne działania w social mediach to obecnie jeden z kluczowych elementów skutecznych kampanii reklamowych. Zdają sobie z tego sprawę wszystkie duże firmy, dlatego zapotrzebowanie na specjalistów, którzy zadbają o wizerunek marki w Internecie i zaproponują korzystną strategię marketingową, jest coraz większe.

Idealnym przygotowaniem do pracy w tym zawodzie są studia na kierunku grafika komputerowa i media społecznościowe.

Odpowiedź na najnowsze potrzeby rynku

Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że obecnie to Internet oraz media społecznościowe wyznaczają najważniejsze trendy w reklamie i marketingu. To one są również głównymi źródłami dystrybucji dla wielu firm. Brak sklepu internetowego i możliwości robienia zakupów online, efektownej aplikacji mobilnej oraz ciekawie prowadzonego profilu w social mediach powodują, że zainteresowanie marką znacznie spada. Konkurencja jest jednak tak duża, że znalezienie oryginalnego i skutecznego sposobu na dotarcie do jak największego grona odbiorców i potencjalnych klientów jest bardzo trudne. Z tego względu zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie, którzy posiadają rozległą wiedzę z promocji oraz marketingu internetowego i grafiki komputerowej, a do tego biegle znają środowisko Facebooka, Instagrama, YouTube, Twittera czy Google+ jest coraz większe.

Studia z widokiem na przyszłość

Grafika komputerowa i media społecznościowe to kierunek odpowiadający na najnowsze potrzeby rynku. Znaleźć go można na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie: http://www.wseiz.pl/pl/studia/wydzial-zarzadzania/zarzadzanie/grafika-komputerowa-i-promocja-internetowa. Nauka na studiach pierwszego stopnia trwa 3 lata, a jej zwieńczeniem jest otrzymanie tytułu licencjata. Odbywa się ona zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym, dzięki czemu każdy student może dopasować go do swoich potrzeb oraz możliwości.

Kierunek ten został stworzony z myślą o osobach, które w przyszłości chciałyby rozpocząć karierę w branży marketingu, reklamy oraz public relations. W czasie nauki studenci uzyskują wiedzę z zakresu skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem i prowadzenia działalności gospodarczych o różnorodnych profilach, zarządzania marką i skutecznego promowania jej w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów, oraz stosowania różnorodnych technik komputerowych w działaniach marketingowych i menedżerskich.

Inwestycja we własną karierę

Absolwenci kierunku grafika komputerowa i social media mogą starać się o zatrudnienie w agencjach reklamowych, pracowniach projektowania graficznego, a  także działach marketingu i PR wszystkich dużych firm. Wiele możliwości daje również praca na własny rachunek i samodzielne podejmowanie współpracy z markami, które szukają specjalisty od budowania wizerunku w sieci.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.