Grafika komputerowa i media społecznościowe – poznaj przyszłościową specjalność studiów

Umiejętne działania w social mediach to obecnie jeden z kluczowych elementów skutecznych kampanii reklamowych. Zdają sobie z tego sprawę wszystkie duże firmy, dlatego zapotrzebowanie na specjalistów, którzy zadbają o wizerunek marki w Internecie i zaproponują korzystną strategię marketingową, jest coraz większe.

Idealnym przygotowaniem do pracy w tym zawodzie są studia na kierunku grafika komputerowa i media społecznościowe.

Odpowiedź na najnowsze potrzeby rynku

Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że obecnie to Internet oraz media społecznościowe wyznaczają najważniejsze trendy w reklamie i marketingu. To one są również głównymi źródłami dystrybucji dla wielu firm. Brak sklepu internetowego i możliwości robienia zakupów online, efektownej aplikacji mobilnej oraz ciekawie prowadzonego profilu w social mediach powodują, że zainteresowanie marką znacznie spada. Konkurencja jest jednak tak duża, że znalezienie oryginalnego i skutecznego sposobu na dotarcie do jak największego grona odbiorców i potencjalnych klientów jest bardzo trudne. Z tego względu zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie, którzy posiadają rozległą wiedzę z promocji oraz marketingu internetowego i grafiki komputerowej, a do tego biegle znają środowisko Facebooka, Instagrama, YouTube, Twittera czy Google+ jest coraz większe.

Studia z widokiem na przyszłość

Grafika komputerowa i media społecznościowe to kierunek odpowiadający na najnowsze potrzeby rynku. Znaleźć go można na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie: http://www.wseiz.pl/pl/studia/wydzial-zarzadzania/zarzadzanie/grafika-komputerowa-i-promocja-internetowa. Nauka na studiach pierwszego stopnia trwa 3 lata, a jej zwieńczeniem jest otrzymanie tytułu licencjata. Odbywa się ona zarówno w trybie stacjonarnym, jak i zaocznym, dzięki czemu każdy student może dopasować go do swoich potrzeb oraz możliwości.

Kierunek ten został stworzony z myślą o osobach, które w przyszłości chciałyby rozpocząć karierę w branży marketingu, reklamy oraz public relations. W czasie nauki studenci uzyskują wiedzę z zakresu skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem i prowadzenia działalności gospodarczych o różnorodnych profilach, zarządzania marką i skutecznego promowania jej w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów, oraz stosowania różnorodnych technik komputerowych w działaniach marketingowych i menedżerskich.

Inwestycja we własną karierę

Absolwenci kierunku grafika komputerowa i social media mogą starać się o zatrudnienie w agencjach reklamowych, pracowniach projektowania graficznego, a  także działach marketingu i PR wszystkich dużych firm. Wiele możliwości daje również praca na własny rachunek i samodzielne podejmowanie współpracy z markami, które szukają specjalisty od budowania wizerunku w sieci.

Materiał partnera