Artykuł sponsorowany

Gadżet reklamowy jako prezent dla klienta i kontrahenta

Gadżet reklamowy jako prezent dla klienta i kontrahenta
Gadżety reklamowe są najlepszym sposobem na dyskretną i skuteczną promocję marki. Przedmioty opatrzone logo firmy dają szansę na lepszą sprzedaż lub – podarowane – na budowanie długofalowej relacji z klientami i kontrahentami. Inwestycja w drobne gadżety sprawia, że firma staje się widoczna. Od wyboru odpowiednich gadżetów na prezent dla klienta i kontrahenta zależy, jak będą oni postrzegać Twoją firmę.

Rodzaje gadżetów reklamowych

Zanim powiemy sobie o tym, jakie gadżety będą dobre dla klienta, a jakie dla kontrahenta, trzeba powiedzieć, o jakich gadżetach reklamowych w ogóle mowa. Gadżetami mogą być: długopisy, kubki, smycze czy koszulki z nadrukowanym logo firmy, które może być wzbogacone o motto lub chwytliwe hasło reklamowe. W przypadku przedmiotów wystawianych na działanie środków myjących i piorących – kubków i  koszulek – warto przypilnować jakości wykonania. Zrobisz to, zlecając wykonanie gadżetów odpowiedniej firmie. Ciekawym rozwiązaniem, które oferują dobre zakłady jest haft komputerowy. Dzięki metodzie wyszycia logo lub hasła reklamowego na odzieży, otrzymasz ciekawy efekt, o wysokiej odporności na uszkodzenia i spieranie. Atutem gadżetów reklamowych jest stosunkowo niska cena ich pozyskania, która może się wielokrotnie zwrócić.

Gadżety dobre dla klienta

To, które gadżety wybierzesz na prezent dla klienta, zależy od jego i Twojej działalności.
Skutecznym gadżetem są długopisy reklamowe, które wędrują z klientem dalej w świat – informuje ekspert z firmy Zeus GroupDługopisy często są przekazywane z rąk do rąk, dzięki czemu nie tylko ten jeden klient będzie widział logo firmy.
Jeśli będziesz chciał podarować Klientowi koszulkę reklamową, warto aby była dobrej jakości i ciekawie wykonana. Celem podarunku jest reklama, a nie tylko budowanie dobrej relacji z klientem.  Ważne, aby klient chciał używać otrzymanego gadżetu i tym samym poprawiał widoczność firmy. Najłatwiej to osiągniesz, podarowując smycz z logo firmy. Na smyczy możesz swobodnie umieszczać informacje o firmie, a i tak z dużym prawdopodobieństwem klient jej użyje.

Gadżety dobre dla kontrahenta

Jeśli jesteś producentem produktów sprzedawanych w innych miejscach, masz świetną możliwość promocji. Wystarczy, że podarujesz kontrahentowi odzież roboczą z logo Twojej firmy. Pracownicy sklepu mogą w niej obsługiwać swoich klientów. Będzie im zależało na promocji marki oferowanego przez nich asortymentu. Odzież reklamową możesz podarować właściwie każdemu kontrahentowi, który pracuje z pomocą Twoich wyrobów. Podarowanie pozostałych gadżetów również będzie strzałem w dziesiątkę. Możesz pójść w tym o krok dalej i podarować kontrahentowi zestaw gadżetów, które on z kolei może podarować swoim klientom. Twój partner w biznesie skorzysta z reguły wzajemności, która mówi, że klient obdarowany będzie chciał się odwdzięczyć, np. skorzystaniem z usług. Kontrahent otrzyma to od Ciebie za darmo, a Ty zaś zapewnisz sobie grono nowych klientów, którzy zainteresują się logo na gadżetach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.