wystawa

Elementy zabudowy stoisk wystawienniczych

Jeśli chcemy, aby stoisko wystawiennicze naszej firmy zwracało uwagę i budziło zainteresowanie, musimy zadbać o to, aby składało się z kilku niezwykle ważnych i odpowiednio zaprojektowanych elementów. Bardzo istotne jest zastosowanie nowoczesnych i efektownych rozwiązań marketingowych uwzględniających specyfikę danej branży oraz użycie sprawdzonych, wysokojakościowych materiałów do zabudowy.

Wyposażenie

Standardowe stoiska składają się przede wszystkim ze ścianek skonfigurowanych w różny sposób, wykładziny i oświetlenia. Mogą one przybierać różne formy, nawet te najbardziej nietypowe, zależnie od indywidualnych potrzeb.

Wyposażenie danego stoiska jest ściśle związane z wielkością dostępnej powierzchni. Jej optymalne wykorzystanie i efektowna aranżacja są możliwe dzięki zastosowaniu odpowiedniego, dobrze przemyślanego projektu. Pamiętajmy, iż stoisko musi być dobrze skonfigurowane, co pozwoli na swobodną komunikację i dobrze wpłynie na samopoczucie oraz komfort osób w nim przebywających – mówi przedstawiciel firmy Art-co oferującej usługi z zakresu budowy stoisk wystawienniczych i targowych.

Do podstawowych elementów wyposażenia należą: zaplecze socjalne, lada informacyjna, przestrzeń do rozmów oraz miejsce przeznaczone na ekspozycję produktów, w którym mogą znaleźć się witryny i gabloty. W zależności od charakteru stoiska, zastosujemy innego rodzaju meble. Jeżeli stawiamy na dłuższe rozmowy z klientem, warto wybrać wygodne fotele i stoliki dla gości, w przypadku krótkiego i szybkiego kontaktu – wystarczy lada. Warto również zdecydować się na sprzęt RTV, przede wszystkim telewizor, który wyświetlać będzie różnego rodzaju materiały promocyjne. Ważne jest, aby stoisko wystawiennicze było ściśle dopasowane do charakteru naszej firmy. W każdym przypadku stosuje się nieco inne rozwiązania, a promocja różnego rodzaju produktów może odbywać się na wiele różnorakich sposobów.

Prezentacja firmy

Forma danego stoiska w dużej mierze zależy od kreatywności projektanta. Użyte w nim kolory, faktury i wzory powinny odwzorowywać to, co chcemy przekazać klientom. Szczególną uwagę należy zwrócić na wystrój i oprawę graficzną. W zależności od preferencji możemy zdecydować się na tradycyjne plakaty lub wybrać bardziej nowoczesne rozwiązania takie jak videoklipy, które z pewnością przyciągną wzrok klientów. Ciekawie przestawiać się będą również grafiki 3D. Niezbędny element stanowi także profesjonalne oświetlenie wystawiennicze. Pamiętajmy, że oryginalny design i zastosowanie innowacyjnych rozwiązań często przekłada się na zainteresowanie klientów.