Najpopularniejsze rodzaje kalendarzy reklamowych

Koniec roku kalendarzowego zbliża się wielkimi krokami. To idealny moment na to, by zająć się przygotowaniem firmowych kalendarzy na kolejny rok. Warto dobrze przemyśleć ich projekt i wybrać taki, który będzie najlepiej reprezentował waszą firmę. Przedstawiamy najpopularniejsze rodzaje kalendarzy reklamowych.

Po co są kalendarze reklamowe?

Kalendarze reklamowe to świetny nośnik reklamy dla każdej, zarówno małej, jak i większej, firmy. Można wręczać je klientom lub partnerom biznesowym, a także swoim pracownikom. Reklamowe kalendarze mogą też być świetnymi prezentami dla uczestników targów i konferencji branżowych.

Wręczanie klientom i partnerom biznesowym kalendarzy z logo firmy to świetny sposób na budowanie z nimi relacji. Osoba, która będzie korzystać z tego kalendarza, za każdym razem gdy na niego spojrzy, przypomni sobie o waszej firmie, wobec której będzie miała bardzo pozytywne skojarzenia – tłumaczy nasz rozmówca reprezentujący firmę Studio Siedem.

Rodzaje kalendarzy reklamowych

Wybierając dla swojej firmy kalendarz reklamowy można zdecydować się na jeden z kilku dostępnych rodzajów. Na rynku znaleźć można:

  • kalendarze książkowe – doskonale sprawdzają się jako plannery, pomagają w organizacji spraw osobistych i służbowych oraz dają możliwość gromadzenia wszystkich najważniejszych danych w jednym miejscu,
  • kalendarze ścienne – niezwykle popularne i chętnie wykorzystywane jako firmowe gadżety reklamowe, kiedy są estetyczne i czytelne, a jednocześnie są opatrzone logo, będą przyciągać wzrok obdarowanej nim osoby, nie pozwalając jej zapomnieć o waszej firmie,
  • kalendarze biurkowe – świetnie sprawdzają się do notowania codziennych spraw, zazwyczaj trzyma się je w zasięgu wzroku, aby zawsze były podręczne; często używanymi kalendarzami biurkowymi są piramidki (ze względu na konstrukcję mają dużo miejsca na logo firmy) oraz biuwary, czyli podkłady na biurko (łatwo można nanosić na nie notatki),
  • kalendarze listkowe – idealne rozwiązanie dla punktów usługowych, takich jak salony kosmetyczne i warsztaty; taka forma kalendarza ułatwi klientowi dostęp do danych kontaktowych waszej firmy, które będzie miał przez cały rok przy sobie.

Kiedy zamówić kalendarze reklamowe?

Jeśli planujecie zakup kalendarzy firmowych na kolejny rok, warto zabrać się na to najpóźniej na początku grudnia. Dzięki odpowiednio szybkiemu złożeniu zamówienia będziecie mieć pewność, że kalendarze będą gotowe na czas i wszyscy zdążą otrzymać swoje egzemplarze jeszcze przed 1 stycznia.

Materiał partnera