Zasady organizacji udanej imprezy firmowej

Impreza firmowa to doskonała okazja do jeszcze ściślejszej integracji pracowników i wzmocnienia relacji wewnątrz firmy. Jest to też sposobność do lepszego poznania się na gruncie innym niż zawodowy. Jak zorganizować udaną imprezę firmową, którą każdy będzie wspominał aż do kolejnego wyjazdu? Poznaj najważniejsze zasady, które rządzą organizacją imprez firmowych.

Udana impreza firmowa. Krok 1: wybierz miejsce

Dobra lokalizacja to klucz. Dotyczy to zarówno miejscowości, w której ma się odbyć impreza, jak i lokalu. Na czas imprezy warto oderwać się od znanych sobie klimatów i wybrać się gdzieś, gdzie krajobraz oraz atrakcje odbiegają od tego, co mamy na co dzień. Czym powinien charakteryzować się idealny lokal na imprezę firmową? To pytanie kierujemy do eksperta z Zajazdu na Kępie w Ustroniu.

Lokal na imprezę firmową powinien być niepowtarzalny: charakterystyczny styl, kuchnia niespotykana nigdzie indziej, a przede wszystkim obsługa rozumiejąca potrzeby imprezowiczów – to daje najlepszy efekt. Naturalnie, nie bez znaczenia są też warunki lokalowe: dostateczna ilość miejsca, klimatyzacja czy dostępne atrakcyjne tereny na zewnątrz to dziś nie tyle duży plus, co podstawowy wymóg.

Warto skorzystać z usług lokalu, które ma doświadczenie w organizacji tego typu imprez. Fachowa siła zdejmie z nas obowiązek troszczenia się o sprawną organizację spotkania. Wystarczy określić liczbę uczestników, wybrać termin i menu, a o resztę zadba obsługa. Nie pozostaje nam nic innego, jak dobrze się bawić!

Udana impreza firmowa. Krok 2: wybierz atrakcje

No właśnie: zabawa. Impreza integracyjna nie zaczyna się przecież i nie kończy na siedzeniu za stołem! Koniecznym elementem są muzyka i miejsce do tańca, aby można było się nieco zmęczyć. To, jakie dodatkowe atrakcje zafundujemy pracownikom, zależy w dużej mierze od tego, jakie są ich zainteresowania i upodobania. Kobieca ekipa z pewnością docenią możliwość skorzystania ze spa, podczas gdy panowie mogą cieszyć się ja dzieci, grając w beer ponga.

Nie ma tu niestety żadnej reguły. Najprostszym rozwiązaniem będzie dowiedzenie się, co oferuje interesujący nas lokal, a następnie skonsultowanie listy atrakcji z pracownikami – w końcu to oni mają się dobrze bawić!

Po wszystkim czas na nocleg lub powrót – w zależności od tego, gdzie imprezowaliśmy. Jeżeli integracja była wyjazdowa, koniecznością jest lokal oferujący nocleg. Daje to sposobność do zregenerowania sił i ewentualnie poświęcenia kolejnego dnia na zwiedzanie okolicy, zjedzenie posiłku w spokoju i bezpieczny powrót za dnia, kiedy wszyscy będą już wypoczęci i zadowoleni, gotowi na kolejne zawodowe wyzwania.

Materiał partnera