Roll-up’y – Tani i skuteczny sposób prezentacji firmy

Roll-up’y – Tani i skuteczny sposób prezentacji firmy

O tym, że reklama jest dźwignią handlu nie trzeba przekonywać nikogo, kto prowadzi własny biznes – nie tylko związany z handlem. Na przestrzeni wieków sposoby reklamowania swoich usług zmieniały się – obecnie firmy mają swojej dyspozycji wiele różnych jej form. Jedną z nich, cieszącą się bardzo dużą popularnością, jest roll-up.

Czym jest roll-up?

Roll-up to rodzaj reklamy zewnętrznej – potocznie nazywane są stojakami reklamowymi. Każdy egzemplarz składa się z czterech elementów:

  • Planszy reklamowej wykonanej z wytrzymałego, ale miękkiego tworzywa, np. winylowego.
  • Kasety z systemem rolującym
  • Listwy zaciskowej
  • Wysięgnika

Po rozłożeniu roll-up przypomina nieco flagę, rozciągniętą między listwą zaciskową, zamocowaną na pionowy, składanym wysięgniku, a kasetą, stojącą na podłodze. Po zdjęciu listwy z wysięgnika, mechaniczny system rolujący zaczyna zwijać planszę, chowając ją w metalowej kasecie. Wysięgnik można złożyć i również schować w oddzielnej przegrodzie kasety.

Zalety roll-up’ów

Roll-upy posiadają wiele zalet, które sprawiły, że korzysta z nich ogromna masa przedsiębiorstw ze wszelkich możliwych branż. Zalety te to:

  • Bardzo łatwy montaż – do rozłożenia reklamy w tym formacie wystarczy kilka chwil i praktycznie jeden ruch ręką.
  • Bezpieczeństwo reklamy – metalowa kaseta zabezpiecza złożoną reklamę zarówno przez uszkodzeniami mechanicznymi, jak i wpływem czynników środowiskowych, np. promieniowanie słonecznym czy wilgocią.
  • Łatwy transport – roll-up’y są lekkie a po złożeniu mają również niewielkie rozmiary, dlatego można go łatwo przenosić z miejsca w miejsce i bez problemy przechowywać. To wszystko sprawia, że roll-up to reklama wielokrotnego użytku
  • Możliwość wymiany planszy reklamowej – po zakończeniu konkretnej kampanii reklamowej planszę można zmienić na inną, dzięki czemu nie ponosimy kosztów zakupu kolejnych metalowych kaset.

Gdzie roll-up’y znajdują zastosowanie?

-Roll-up to bardzo popularna forma reklamy zewnętrznej – mówi przedstawiciel firmy Partnerwreklamie.pl – Firmy wykorzystują ją przede wszystkim na wszelkiego rodzaju wydarzeniach: konferencjach, kongresach, szkoleniach, targach, spotkaniach biznesowych i innych eventach, które mają miejsce poza siedzibą firmy. Sprawdzą się również jako element wystroju biura, podkreślając tym samym profesjonalizm biura.

Ile kosztuje roll-up?

Jeden roll-up, czyli plansza reklamowa wraz z kasetą z mechanizmem i stelażem to koszt około 200 złotych. W cenę wliczony jest wydruk projektu. Warto jednak pamiętać o tym, że plansze można wymieniać, co oznacza, że przy zmianie kampanii reklamowej poniesiemy już mniejsze koszty – jedna kaseta może nam z powodzeniem służyć przez wiele lat. To sprawia, że roll-up jest bardzo ekonomiczną formą reklamy.

Materiał partnera