Nowoczesna reklama. Litery 3D

Litery trójwymiarowe  to nowoczesny, graficzny środek perswazji wykorzystywany do reklamowania i utrwalania wizerunku firmy. Elementy 3D widujemy coraz częściej m.in. na wystawach i szyldach. Wyraziste, eleganckie i estetyczne realizacje zwracają uwagę odbiorców, budzą pozytywne skojarzenia i zachęcają do wizyty w danym miejscu.

Nowa perspektywa reklamy

Banery trójwymiarowe to wciąż stosunkowo nowe zjawisko. Konwencjonalne reklamy bazują na jednopłaszczyznowej prezentacji treści i choć bywają tańsze w realizacji, o wiele trudniej je dostrzec. Litery 3D dosłownie wybijają się z tłumu, stanowiąc świetny sposób na wyróżnienie naszego sklepu czy punktu usługowego. Są wykonywane z najwyższej jakości materiałów, zatem nie ryzykujemy ich szybkiego wyeksploatowania. Przetrwają nawet długotrwałą ekspozycję na wilgoć i promieniowanie słoneczne. Z powodzeniem możemy stosować je we wnętrzach, ale i na przestrzeniach otwartych – np. na elewacjach budynków. Podświetlone litery uwidaczniają się jeszcze bardziej po zmroku, stanowiąc interesujący element architektury miejskiej.

Dostosowanie do Twoich potrzeb

Niewątpliwą zaletą liternictwa przestrzennego jest jego uniwersalność. Kształt, wielkość i kolor czcionek mogą być dostosowane do naszych indywidualnych potrzeb, uwzględniając takie czynniki jak charakter prowadzonej działalności, a nawet wygląd i specyfika okolicznego terenu. Pracownie reklamy nie ustają w wysiłkach tworzenia coraz bardziej pomysłowych rozwiązań. ,,Litery 3D prezentują się świetnie zarówno w nowoczesnej futurystycznej stylistyce, jak i konwencji klasycznej odwołującej się do minionych epok. Osoby ceniące minimalizm mogą natomiast postawić na proste, uwspółcześnione rozwiązania” – relacjonuje ekspert pracowni reklamy LogArt.

Gdzie i kiedy?

Uniwersalność liter 3D przejawia się także w metodach ich zastosowania. Czcionka przestrzenna może stanowić element typowej reklamy zewnętrznej, choć wcale nie musi tak być. Równie dobrze sprawdza się w charakterze szyldu lub drogowskazu kierującego klienta do siedziby danej firmy. Jedno jest pewne – niezależnie od sposobu przeznaczenia, litery trójwymiarowe imponują efektownością. Wpływają na polepszenie wizerunku danego miejsca, niezależnie czy mamy do czynienia z dużym przedsiębiorstwem o międzynarodowej renomie, czy też skromnym przydrożnym sklepikiem.

Materiał partnera