toyota

Zalety zakupu samochodu marki Toyota

Japonia powszechnie kojarzy nam się z cesarzem, kwitnącą wiśnią, sushi, origami oraz nowymi technologiami. Jest to również kraj, który ma istotny wpływ na przemysł motoryzacyjny, czego przykładem może być produkcja samochodów marki Toyota.

Historia Toyoty

Obecnie Toyota jest największym producentem samochodów na świecie, a także najcenniejszą marką branży. Jej historia sięga roku 1918, kiedy Sakichi Toyoda założył spółkę Toyoda Spinning & Weaving Company zajmującą się przemysłem tekstylnym, a 6 lat później zbudował automatyczny warsztat tkacki. Syn Sakichiego – Kiichiro również był wizjonerem. Nie bał się zainwestować 100 000 funtów, które jego ojciec otrzymał za sprzedaż praw patentowych do warsztatu, i stworzyć podwaliny Toyota Motor Corporation, która powstała w 1937 roku.

Najważniejsze zalety japońskiej marki

Toyota pod wodzą Kiichiro kierowała się systemem produkcji, który zakładał wytwarzanie większej ilości produktów przy mniejszej ilości środków. Był on istotnym czynnikiem w całej filozofii firmy, dzięki której zachowywano szacunek zarówno dla ludzi, jak i środowiska. Cechy, z którymi kojarzona jest japońska marka to niezawodność oraz trwałość. Zostały one potwierdzone niezależnymi badaniami, dzięki czemu Toyota jest liderem zestawienia informacyjnej firmy J.D. Power z 2013 roku, w którym mierzono niezawodność trzyletnich samochodów. Poza tym Toyota jest jedną z najbardziej innowacyjnych marek w branży motoryzacyjnej oraz światowym liderem, jeśli chodzi o produkcję pojazdów z napędem hybrydowym, dzięki czemu japońskie samochody są również oszczędne i przyjazne dla środowiska.

Pojazdy marki Toyota od lat cenione są również w Europie, co przekłada się na dużą popularność, także w Polsce, w której oprócz centrali działa sieć kilkudziesięciu dilerów. Jednym z nich jest Czajka-Auto, który jest jednocześnie salonem oraz autoryzowaną stacją obsługi Toyoty. Kompetentna załoga potrafi trafnie dobrać odpowiednie rozwiązanie w kwestii zakupu samochodu lub wymiany na nowy. Klienci salonu mogą liczyć nie tylko na uczciwość i przejrzystość transakcji, ale również na rozmowę przy kawie z ekspertem, który potrafi sprostać indywidualnym oczekiwaniom każdego kierowcy.