Kasetony z podświetleniem – charakterystyka i zastosowanie

Kasetony podświetlane to nowoczesne rozwiązania wykorzystywane głównie w reklamie. Są to podświetlane od wewnątrz panele reklamowe, które umieszcza się na fasadach budynków oraz w ich wnętrzu. Stanowią atrakcyjną wizualnie formę reklamy, wobec której trudno przejść obojętnie. Do ich podświetlania najczęściej wykorzystuje się energooszczędne taśmy i diody LED.

Kasetony z podświetleniem – jak są wykonane?

Kasetony podświetlane są niezwykle popularną formą reklamy swojej firmy, sklepu lub biura. Ich projektowaniem zajmują się agencje reklamowe, takie jak np. GKR Group z Wrocławia. Zbudowane są ze specjalnych profili aluminiowych, do których prowadnic montowana jest tablica z płyty typu plexi. Płyta ta charakteryzuje się dużą przepuszczalnością światła, co sprawia, że podświetlenie jest dobrze widoczne na zewnątrz kasetonu. Na taki panel nanoszona jest wcześniej grafika reklamowa. Z odwrotnej strony panelu, na płycie spodniej, umieszczane są taśmy LED lub diody, które po włączeniu podświetlają cały panel. Kasetony z podświetleniem mogą być dodatkowo wyposażone także w elektroniczne układy, które odpowiadają za ich sterowanie. Mogą posiadać włączniki manualne, które pozwalają na ręczne włączanie i wyłączanie, czujniki zmierzchu, dzięki którym kaseton reklamowy sam włączy się, kiedy zrobi się ciemno i wiele innych praktycznych komponentów. Ważnym elementem kasetonów podświetlanych jest także ich wyposażenie w podświetlenie LED. Charakteryzuje się ono wysoką jakością, żywotnością oraz energooszczędnością, co czyni kasetony podświetlane ekonomiczną formą reklamy swoich usług, która może być użytkowana przez długi czas.

Zastosowanie kasetonów z podświetleniem

Najpopularniejszym zastosowaniem kasetonów podświetlanych jest wspomniana wyżej reklama. Mogą być one umieszczane zarówno na zewnątrz budynku, na jego ścianie, jak i wewnątrz. Stanowią efektowne i uniwersalne narzędzie reklamowe, które może być wykorzystane przy każdej praktycznie działalności gospodarczej. Dzięki nowoczesnemu designowi i podświetleniu każdy praktycznie przechodzień zwraca uwagę na treść reklamy umieszczonej na kasetonie i dzięki temu dana firma ma szansę stać się jeszcze bardziej rozpoznawalna. Na kasetonach reklamowych najczęściej umieszcza się logo, nazwę, zakres działalności firmy oraz jej dane kontaktowe. Samo zastosowanie reklamowe kasetonów to jednak nie wszystko. Coraz częściej spotyka się je bowiem także w miejscach publicznych, np. w urzędach czy szpitalach. Dzięki ich obecności na fasadach budynków każda osoba może bez trudu odnaleźć dany obiekt. Kasetony podświetlane w ciemności są bowiem bardzo dobrze widoczne nawet z daleka.

Materiał partnera