Jakie predyspozycje powinien mieć idealny kandydat na studia Marketing w finansach

Studia na kierunku Marketing w finansach nie są dla każdego. Wymagają one od kandydatów odpowiednich umiejętności, spośród których najważniejszymi są umiejętność pisania i wiedza na tematy finansowe. Sprawdźcie jakie cechy kwalifikują kandydata do starania się o miejsce na tych studiach.

O kierunku

Marketing w finansach to jedna ze specjalności na kierunku Finanse i Rachunkowość, dostępnego w ofercie edukacyjnej wybranych uczelni wyższych. Studia te uczą racjonalnego zarządzania budżetem i komunikacją marketingową na rynku finansów oraz efektywnego tworzenia i realizacji marketingowych strategii.

-Przekazywane przez wykładowców informacje poparte są nie tylko ich specjalistyczną wiedzą, ale przede wszystkim dużym doświadczeniem zdobytym w praktyce. Wszystko, czego studenci nauczą się w trakcie studiów uczyni z nich ekspertów poszukiwanych w pionach marketingowych i komunikacyjnych, zarówno w publicznych, jak i w prywatnych instytucjach sektora finansów – przekonuje nasz rozmówca reprezentujący Wyższą Szkołę Ubezpieczeń w Krakowie, gdzie można studiować między innymi ten kierunek.

Dla kogo

Specjalizacja Marketing w finansach na kierunku Finanse i Rachunkowość to kierunek dla osób, które lubią i potrafią pisać, jednak nie są zainteresowane karierą literacką. Na tych studiach odnajdą się także przedsiębiorcy, którzy pragną rozwinąć swój biznes i chcą poznać najskuteczniejsze techniki marketingowe.

Kandydaci na studia powinni posiadać świadectwo ukończenia szkoły średniej i świadectwo maturalne. Ponadto, muszą dostarczyć pocztą, drogą elektroniczną lub osobiście, komplet dokumentów rekrutacyjnych w terminie wyznaczonym przez daną uczelnię. O wynikach rekrutacji decydują osiągnięcia studentów, a często także kolejność zgłoszeń.

Czy warto                                                                                

Marketing w finansach to niezbyt popularny kierunek, który studiować można tylko na wybranych uczelniach. Sprawia to, że jego absolwenci nie mają na rynku dużej konkurencji i mogą pochwalić się specjalizacją w wąskiej, a jednocześnie przyszłościowej dziedzinie.

Materiał partnera