Artykuł sponsorowany

Z jakich kartonów korzysta Poczta Polska?

Z jakich kartonów korzysta Poczta Polska?

Aby przesyłka pocztowa bezpiecznie przetrwała transport i nie została w jego trakcie uszkodzona, musi być odpowiednio zapakowana. Z reguły w tym celu wykorzystuje się pudełka kartonowe. Jakie produkty tego typu stosuje zwykle Poczta Polska? Przeczytaj tekst, aby poznać odpowiedź oraz dowiedzieć się więcej na temat prawidłowego pakowania paczek do wysyłki.

Jak przygotować przesyłkę do wysyłki Pocztą Polską?

Przesyłki wysyła się zwykle w kartonach. Nic dziwnego – stanowią one uniwersalne rozwiązanie, sprawdzające się w większości przypadków. Aby jednak poprawnie nadać paczkę, konieczny jest wybór pudełka o określonych wymiarach. Należy zapoznać się z ich wartościami, aby dobrze dopasować rozmiar przesyłki. Pudełka kartonowe różnią się od siebie również pod względem formy. Najpopularniejszym rodzajem są opakowania klapowe. Charakteryzują się one prostą konstrukcją, której główny element stanowią skrzydła. Kartony mogą mieć jednak inne formy, a niektóre z nich nie wymagają użycia taśmy klejącej. Pudełka mogą się także składać z dwóch elementów, z których jeden wkłada się w drugi. Część opakowań jest przeznaczona do konkretnego celu. Przykład stanowią opakowania na buty, spotykane zwykle w sklepach obuwniczych. Warto zainwestować w takie kartony, które zapewnią wysyłanemu przedmiotowi jak największą ochronę, a jednocześnie będą poręczne i wygodne w użytkowaniu.

Zalety pudełek kartonowych

Pudełka kartonowe są lekkie, a jednocześnie trwałe. Wykonuje się je z tektury, która wytrzymuje nawet duże obciążenia. Kolejne zalety kartonów to ich duża dostępność oraz niska cena. Co więcej, można je łatwo złożyć, dzięki czemu nie zajmują zbyt dużo miejsca podczas przechowywania. Pudełka tekturowe można znaleźć również w sklepach internetowych, przykład stanowi Vimini. Oczywiście opakowania kartonowe mają również wady, należy do nich między innymi niska odporność na działanie wilgoci. Z tego względu konieczne jest zapewnienie przesyłkom odpowiednich warunków przewozu. Trzeba pamiętać o dobraniu rozmiaru pudełka do ładunku znajdującego się w jego wnętrzu. Na tekturze nietrudno również umieścić nadruki, dlatego można wykorzystać je w celach marketingowych. Poza tym jest to świetna okazja do przekazania przydatnych informacji na temat danego produktu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.