Artykuł sponsorowany

Szybka obsługa klienta dzięki integracjom w e-biznesie

Szybka obsługa klienta dzięki integracjom w e-biznesie
Jak chce być obsłużony klient kupujący przez internet? Solidnie, w sposób indywidualny, ale przede wszystkim szybko. Czas, liczony od złożenia zamówienia do dotarcia towaru do klienta, determinuje nie tylko zyski, lecz także opinie o marce. O tym, że szybkość się liczy nie trzeba przekonywać nikogo, kto ma na co dzień do czynienia z handlem internetowym. Przeważająca większość negatywnych opinii klientów dotyczy zwykle czasu realizacji zamówienia. Dodajmy do tego fakt, że niższa cena przestała być dla tzw. pokolenia Y głównym wyznacznikiem przy podjęciu decyzji zakupowej. Jego przedstawiciele są skłonni zapłacić więcej, by nie musieć czekać. Coraz bardziej popularna staje się usługa „same day delivery”. Jeśli więc mamy świadomość, że tempo działania jest kwestią podstawową, czas postawić pytanie:

Co ma kluczowy wpływ na czas realizacji transakcji?

Wśród najważniejszych procesów wymienić należy:
  • zarejestrowanie zamówienia
  • rejestrację rozliczeń
  • weryfikację płatności
  • weryfikację i kompletację towaru
  • realizację dostawy
  • rejestrację i realizację przesyłki
Główną przeszkodą w sprawnej organizacji wszystkich tych procesów jest fakt, iż w wielu przedsiębiorstwach ich obsługa nie została odpowiednio skoordynowana. Nader często zdarza się, że każda z czynności koniecznych do pełnej realizacji transakcji jest obsługiwana za pomocą innego oprogramowania. Jeśli przepływ danych między aplikacjami zawiedzie na którymkolwiek z etapów, czas realizacji automatycznie się przedłuża.

Integracja!

Tymczasem wszystkie te elementy można zautomatyzować przy zachowaniu optymalnego czasu reakcji, wykorzystując odpowiednie narzędzia informatyczne. Takim narzędziem, skrojonym idealnie pod potrzeby rynku e-commerce, jest system ERP Streamsoft Verto. Gotowe integracje – w standardzie systemu – gwarantują ciągłość procesów biznesowych realizowanych w firmie. System posiada:
  • gotowe integracje z platformami zakupowymi – Amazon, eBay, Allegro
  • możliwość integracji z dowolną platformą sprzedażową e-commerce np. Magento, IAI Shop, I-Systems, Media Ambassador, Shopper, Prestashop
  • własną platformę B2B oraz ma możliwość integracji z platformą B2B klienta (tak jak w przypadku platformy B2C)
  • ponad 50 integracji z różnymi bankami krajowymi i zagranicznymi (rozliczenie płatności przelewowych)
  • integracje z wiodącymi systemami płatności elektronicznych – PayU, PayPal, Sofort, Przelewy24, Skrill, MyBenefit, kartami rabatowymi
  • ponad 40 integracji z systemami firm kurierskich – m.in. DHL, DPD, Schenker, UPS, GLS, InPost, InPost Paczkomaty, Poczta Polska, Poczta Czeska, Raben, X-press Couriers, Paczka w Ruchu, (system umożliwia nadanie listu przewozowego, generowanie etykiety, rozliczanie płatności za pobraniem)
  • możliwość integracji z dostawcami przez webservice lub EDI (zamówienia towarów, awizo dostawy, dostawa, faktura)
Podsumowując powyższe można bez wahania stwierdzić, że wdrożenie systemu Streamsoft Verto wraz z platformą e-commerce – lub integracja z działającą w firmie platformą – usprawnia obsługę kluczowych procesów firmy. Istotą jest tu pełna automatyzacja obsługi, niezbędna przy dużej liczbie występujących transakcji i konieczności szybkiego reagowania. Zintegrowana obsługa klienta internetowego, oczekującego natychmiastowej realizacji zamówienia z zachowaniem najwyższych standardów obsługi jest kluczowa dla firm, które chcą wyróżnić się na nasyconym i konkurencyjnym rynku sprzedaży internetowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.