Artykuł sponsorowany

Pozycja marki Toyota na zagranicznym rynku samochodowym

Pozycja marki Toyota na zagranicznym rynku samochodowym
Znawców branży motoryzacyjnej nie zdziwił fakt, że Toyota została po raz kolejny uznana za najcenniejszą markę motoryzacyjną świata. Japoński koncern znany jest z produkcji niezawodnych i bezpiecznych aut, przy których produkcji nie waha się sięgać po najbardziej innowacyjne technologie.

Ranking marek

W opublikowanym przez amerykański magazyn Forbes w 2016 roku rankingu najcenniejszych globalnych marek Toyota znalazła się na 6 miejscu, ustępując miejsca jedynie takim gigantom jak Apple, Google, Facebook, Microsoft oraz Coca-Cola, a wyprzedzając m.in. IBM i McDonald’s. W kategorii marek motoryzacyjnych Toyota nie miała sobie równych – została liderem rankingu, a za nią uplasowały się m.in. BMW, Mercedes-Benz, Honda, Ford, Audi, Chevrolet, Lexus i Porsche.

Klucz do sukcesu

Czemu Toyota zawdzięcza tak silną pozycję na globalnym, bardzo konkurencyjnym i wymagającym rynku samochodowym? Japoński koncern jest największym producentem samochodów na świecie. Firma odważnie rozwija nowoczesne technologie, czego wyrazem jest m.in. oferta samochodów hybrydowych, których Toyota sprzedała aż 9 milionów. Już 27% sprzedawanych przez nią samochodów to właśnie hybrydy. Auta te dostępne są również w Polsce, m.in. w Toyota Konsek Rybnik. Klienci cenią markę również za innowacyjne rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa i napędów. Na rynek wprowadzona została nowa generacja Toyoty Priusa z napędem hybrydowym oraz wodorowa Toyota Mirai uważana za prawdziwy przełom w motoryzacji. Marai to pierwsze masowo produkowane auto napędzane wodorem i zapewniające zerową emisję spalin. Prawdziwa technologia przyszłości na wyciągnięcie ręki! Toyota jest również pionierem jeżeli chodzi o innowacyjny system bezpieczeństwa czynnego ITS Connect oparty na komunikacji między samochodami a infrastrukturą drogową.

Co przyniesie przyszłość?

Z pewnością jeszcze nie raz usłyszymy o sukcesach japońskiej marki. Mogą mieć one związek z nowym ośrodkiem badawczym Toyota Research Institute, który we współpracy z amerykańskimi uczelniami ma prowadzić badania nad sztuczną inteligencją oraz pojazdami jeżdżącymi bez kierowcy. Na te cele badawcze firma przeznaczyła w tym roku aż miliard dolarów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.