Na których elementach odzieży najczęściej umieszcza się nadruki?
Odzież z nadrukiem jest świetnym produktem reklamowym dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy, które inwestują w takie artykuły, są cenione przez klientów, a tym samym zyskują darmową reklamę. Decydując się na taki rodzaj promocji, wiele osób zastanawia się, na których elementach odzieży najlepiej umieścić nadruk. Sprawdźcie, jaki wybrać rozmiar logo, a także w jakim miejscu najlepiej je zamieścić.
W których miejscach najlepiej umieszczać logo firmy?
Właściciele przedsiębiorstw dobrze wiedzą jak ważne jest odpowiednie promowanie własnej firmy. Gadżety reklamowe są dobrą formą promocji, a także ukłonem w kierunku klientów. Dlatego inwestując w takie produkty, pewnie zastanawiasz się, w którym miejscu najlepiej umieścić nazwę firmy. Najpopularniejszym miejscem na wykonanie nadruku jest wysokość lewej piersi. Znak firmowy jest widoczny dla klienta, dzięki czemu można łatwiej zapamiętać nazwę. Kołnierzyk jest również często wybieranym obszarem na branding. Świetnie sprawdzi się niewielki haft, który nawet po założeniu dodatkowej warstwy odzieży będzie widoczny. Specjaliści z firmy robimykoszulki.pl pomogą Wam dobrać odpowiedni format do modelu, na jaki się zdecydujecie. Kolejnym bardzo ważnym aspektem jest wybór wielkości nadruku czy też logotypu. Jeśli zależy Wam na promowaniu firmy, postawcie na większy format. Będzie on bardziej widoczny oraz rozpoznawany wśród Waszych klientów.
Na których produktach najlepiej umieszczać nadruki?
Jeśli należysz do grona osób, które chcą zainwestować w odzież reklamową, to pewnie zastanawiasz się, na których produktach najlepiej zamieścić nadruk. Najczęściej wybieranym produktem są t-shirty. Za pomocą sitodruku jesteście w stanie zrealizować na koszulce prawie każdą grafikę. Ogromną zaletą tego artykułu jest niski koszt produkcji. Możecie wykonać jedną sztukę na próbę i zadecydować, czy efekt końcowy jest zadowalający. Kolejnym popularnym artykułem są koszulki polo. Metoda, która najlepiej sprawdza się na tego typu produktach to haft komputerowy. Decydując się na ten rodzaj brandingu, pamiętajcie, aby litery nie były mniejsze niż 5 mm. Wykonany napis na koszulce będzie czytelny i przejrzysty. Często spotykanym artykułem z nadrukiem są czapki z daszkiem. Świetnie sprawdzają się podczas imprez firmowych jako upominki dla pracowników. Przedsiębiorstwa, które zajmują się tym zawodowo, posiadają w swojej ofercie również: kamizelki odblaskowe, polary, kurtki oraz bluzy. Warto zdecydować się współpracę z firmą, która zadba o Wasz projekt kompleksowo.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana