Artykuł sponsorowany

Jak przygotować się do targów branżowych? Poznaj kluczowe elementy

Jak przygotować się do targów branżowych? Poznaj kluczowe elementy

Targi branżowe to doskonały sposób na to, aby współpracujące z Twoją agencją firmy zaprezentowały swoją działalność szerszemu gronu odbiorców. Warto jednak pamiętać, że do takich wydarzeń należy się odpowiednio przygotować! Obowiązkowym elementem z całą pewnością będą gadżety reklamowe, które będzie można wręczać przyszłym kontrahentom. W poniższym artykule przedstawimy Ci sprawdzone propozycje!

Smycze reklamowe z logo – funkcjonalna tradycja!

Mówiąc o gadżetach reklamowych, z całą pewnością należy zwrócić uwagę na wytrzymałe smycze reklamowe, które dalej cieszą się rosnącą popularnością. Akcesoria te będą stanowić doskonały upominek dla osób, które zdecydowały się na odwiedzenie stoiska Twojego klienta. Możemy zagwarantować, że każdy chętnie przyjmie funkcjonalny upominek, który od razu będzie można wykorzystać np. do zawieszenia identyfikatora lub kluczy. 

Warto jednak pamiętać, że w przypadku akcesoriów reklamowych jakość jest najważniejsza. Osobiście uważamy, że powinieneś zaproponować swoim klientom współpracę z marką Ted Gifted, która już od ponad 15 lat zajmuje się produkcją gadżetów wysokiej jakości. Na wszystkich produktach dostępnych w ich ofercie można umieścić dowolny nadruk lub napis, dzięki czemu można je w pełni spersonalizować. 

Opaski eventowe – prostsza organizacja eventów!

Twoi klienci zajmują się organizacją eventów i targów branżowych? W takim wypadku warto zadbać o prosty sposób kontroli przepływu uczestników. Według nas opaski eventowe sprawdzą się w tej roli wyśmienicie! Odwiedzający nie będą musieli nosić na swoich szyjach identyfikatorów, które bardzo często mogą ulec zniszczeniu. Kawałek wytrzymałego materiału umieszczony na nadgarstku z całą pewnością będzie ciekawszą, ale i również wygodniejszą alternatywą! 

Przy organizacji wydarzeń czas jest na wagę złota. Decydując się na gadżety reklamowe Tedgifted możesz mieć pewność, że wszystkie zamówione przez Ciebie produkty dotrą do Twojego klienta w ekspresowym tempie. Wystarczy jedynie skontaktować się z obsługą klienta w celu uzgodnienia szczegółów zamówienia. Po ustaleniu warunków współpracy, grono specjalistów zajmie się przygotowaniem akcesoriów, które następnie trafią do rąk kontrahentów współpracujących z Twoją agencją marek!

Torby reklamowe – wygoda przede wszystkim!

Liczne firmy oferują odwiedzającym wiele upominków, które następnie trudno przechowywać. Jeżeli chcesz, aby Twój klient wyszedł temu problemowi naprzeciw, warto zastanowić się nad inwestycją w torby reklamowe. Jest to wyjątkowo prosty pod względem konstrukcyjnym gadżet, jednak jego funkcjonalność stoi na naprawdę wysokim poziomie. Na materiale można umieścić nadruk o wysokiej rozdzielczości, dzięki czemu goście obecni na targach branżowych będą stanowić żywą reklamę. 

Marketing fizyczny dalej może przynieść nieocenione wręcz efekty. Zaproponuj swoim klientom współpracę z Ted Gifted, na pewno nie pożałują swojej decyzji! 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.