Artykuł sponsorowany

Jak przygotować samochód do sprzedaży?

Jak przygotować samochód do sprzedaży?

Na rynku używanych samochodów panuje ogromna konkurencja. Dla osób planujących sprzedaż posiadanego auta oznacza to trudności ze znalezieniem potencjalnego klienta zainteresowanego nabyciem danego pojazdu. Szanse na pozytywne załatwienie całej sprawy można jednak efektywnie zwiększyć, przygotowując odpowiednio samochód do sprzedaży. Koniecznie dowiedz się, co należy zrobić, aby auto spodobało się ewentualnemu nabywcy!

Gruntowne wyczyszczenie i uzupełnienie ubytków lakieru kluczem do sukcesu

Wystawione na sprzedaż pojazdy mechaniczne przyciągają potencjalnych nabywców przede wszystkim swoim designem. Dlatego zanim auta zostaną zaprezentowane potencjalnym klientom, najpierw należy zadbać o ich dokładne umycie, a także uzupełnienie ewentualnych ubytków lakieru. Warto przeprowadzić tzw detailing auta. W jego ramach najpierw wykonuje się gruntowne mycie karoserii i szyb samochodowych przy użyciu wody oraz specjalistycznych preparatów chemicznych. Następnie czysty lakier należy odpowiednio wypolerować lub poddać nabłyszczaniu. Istotne jest również odświeżenie wyglądu opon, felg, okolic nadkola itp.

Kolejnym krokiem po wymyciu karoserii i różnych zakamarków nadwozia jest też wyczyszczenie wnętrza auta. Należy usunąć z niego wszystkie niepotrzebne przedmioty, niwelując tym samym wrażenie „zagracenia” niewielkiej przestrzeni kabiny samochodowej. Na dalszym etapie warto przystąpić do czyszczenia tapicerki samochodowej. W tym celu najpierw należy ją odkurzyć, a następnie przetrzeć ściereczką namoczoną w wodzie. Później przy użyciu tej samej szmatki na czyszczoną powierzchnię aplikuje się specjalistyczny środek czyszczący.

Jakie informacje powinny znaleźć się w ogłoszeniu o sprzedaży samochodu?

W celu dotarcia do potencjalnych nabywców samochodu tworzy się specjalne ogłoszenia zamieszczane w gazetach lub na stronach internetowych. W takim zawiadomieniu trzeba zamieścić możliwie jak najwięcej danych dotyczących sprzedawanego pojazdu, jego marki, modelu, rocznika oraz dotychczasowego przebiegu. Warto zawrzeć tam również podstawowe wiadomości odnoszące się do daty ostatniego przeglądu, a także wymiany opon, oleju i rozrządu. Jeśli wyczyszczone w profesjonalnej myjni samochodowej, takiej jak G-CAR AUTO SPA,  auto ma bezwypadkową historię, dobrze jest się tym pochwalić. Z drugiej strony nie ma sensu ukrywać przed kupcem faktu uczestnictwa pojazdu w zdarzeniu drogowym. Profesjonalny lakiernik, do którego zapewne zgłosi się nabywca po finalizacji transakcji, jest w stanie wykryć przeprowadzone naprawy nadwozia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.