Artykuł sponsorowany

Interaktywne stoiska targowe. Czy to się sprawdza?

Interaktywne stoiska targowe. Czy to się sprawdza?

Szkolenia i targi to wydarzenia, które przyciągają wiele osób, w tym także potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. Dlatego każda firma i instytucja robi wszystko, aby wyróżnić swoje stanowisko na tle innych, przyciągnąć uwagę odbiorców i skłonić ich do pozostania na dłużej. Ciekawą opcją do rozważenia są interaktywne stoiska targowe. Czym są i czy się sprawdzają?

Interaktywne stoiska targowe – czyli co dokładnie?

Interaktywne stoiska targowe to innowacyjne projekty, w których tradycyjne funkcjonalności stanowisk wystawienniczych łączą się z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Chodzi o to, by zaciekawić i pobudzić zmysły: wzroku, słuchu, dotyku. A – co najważniejsze – zachęcić do aktywności, a nie tylko do przyglądania się obrazkom wyświetlanym na ekranie.

Do przykładowych rozwiązań, stosowanych na interaktywnych stanowiskach, należą m.in.:

  • panele dotykowe,
  • proste eksperymenty,
  • zestawy audio ze słuchawkami i ścieżką dźwiękową,
  •  zagadki i zadania typu „przeciągnij i połącz elementy”.

Możliwości jest sporo. Ciekawe opcje jest w stanie zaproponować na przykład firma ART-CO, producent stoisk targowych, która w branży działa od 1992 roku.

Jedynymi ograniczeniami w kwestii dopasowania interaktywnego stoiska do konkretnych potrzeb jest miejsce targowe, jakim się dysponuje oraz wymogi organizatorów wydarzenia. Są to aspekty, na które często po prostu nie ma się wpływu. Dlatego warto być otwartym i elastycznym, a specjaliści stawiający stoisko interaktywne na pewno doradzą najlepszą możliwą konfigurację.

Jaka wielkość interaktywnego stoiska targowego?

Konstrukcje tego typu mogą mieć różne rozmiary, bo są tworzone w stu procentach według indywidualnego wytycznych klienta. Istnieje możliwość wykonania zarówno małego, jak
i dużego stoiska interaktywnego – w zależności od tego, jaka firma to zleca, jaką branżę reprezentuje itd.

Z reguły na większe stoiska targowe interaktywne decydują się przedstawiciele sektora IT, nowych technologii, automatyki, architektury itd. Natomiast te mniejsze są chętnie wybierane choćby przez instytucje publiczne czy uczelnie wyższe.

Niezależnie od tego, jak dużym budżetem i miejscem podczas targów się dysponuje, interaktywne rozwiązanie sprawdzi się w każdym przypadku.

Czy warto?

Jak najbardziej opłaca się inwestować w interaktywne stoiska. Z punktu widzenia gości wydarzenia, są one o wiele bardziej atrakcyjne w porównaniu ze stanowiskami klasycznymi.

Stwarzają również sporo możliwości i są w stanie przyciągnąć uwagę zarówno dotychczasowych, jak i przyszłych klientów, którzy w innej sytuacji nie dowiedzieliby się
o atrakcyjnej ofercie danej marki.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.