Artykuł sponsorowany

Gino Rossi - włoska jakość, polskie buty

Gino Rossi - włoska jakość, polskie buty
W kwestii polsko-włoskich wyrobów skórzanych nie mają sobie równych. Marka Gino Rossi to jedyny taki producent na naszym rynku. Dzięki nim najwyższej jakości skórzane buty, akcesoria i torebki mamy na wyciągnięcie ręki. A co jeszcze warto wiedzieć o tej firmie?

1. Gino Rossi to Włoch, który dał nazwę polskiej firmie

Gdy słyszymy nazwę „Gino Rossi” nie od razu kojarzymy ją z Polską. Nic w tym dziwnego, bo rzeczywiście nazwę tej marce nadał jeden z włoskich kontrahentów, który nazywa się Gino Rossi. Dziś to nie tylko imię i nazwisko, ale światowy symbol luksusowych wyrobów skórzanych.

2. Z siedzibą w Słupsku

Firma powstała w 1992 roku przy porozumieniu kilku właścicieli pochodzących z Włoch i z Polski. Pierwsza jej siedziba mieściła się w Słupsku i tak już pozostało. To właśnie w tym mieście wyjątkowe projekty designerów marki zyskują nowe życie, a produkty stamtąd przewożone są do punktów sprzedaży w całym kraju oraz w różnych zakątkach Europy.

3. Skóra kozia

Niewątpliwie Gino Rossi wyróżnia się na rynku ponadprzeciętną jakością wykonania, u której podstaw stoją wysokogatunkowe materiały. Wszystkie buty wykonane są ze skóry z przewagą tej koziej, która prezentuje się na wszystkich modelach butów naprawdę wyjątkowo. szpilki

4. Siła współpracy

Filozofia firmy jest bardzo otwarta, o czym świadczą chociażby licznie pojawiające się współprace z innymi brandami czy projektantami. Ostatnia wielka akcja? Kolekcja torebek ikony mody polskiej Joanny Klimas! Jeszcze nie weszła do sprzedaży, ale już widać, że stanie się hitem. Wyjątkowe modele toreb są efektem połączenia sił i estetyk dwóch zbliżonych do siebie marek.

5. Gino Rossi dla dzieci

Poza szerokim asortymentem butów dla kobiet i mężczyzn, znajdziemy w ofercie marki wspaniałe produkty dla najmłodszych. Małe dziewczynki z pewnością pokochają baletki z miękkiej skóry we wszystkich kolorach tęczy, a chłopcom do gustu przypadną sportowe i designerskie trampki i trapery!

6. Nie tylko Gino Rossi

O otwartości na inne marki i współprace z nimi mówi też obecność w ofercie brandu również produktów sygnowanych innym logo. Mowa tu między innymi o obuwiu Guessa czy Geox. Ostatnio w repertuarze pojawiły się też buty Panama Jack, czyli kwintesencja casualowego szyku, jakiego w projektach Gino Rossi trochę brakowało.

7. Obuwnicza edukacja

Gino Rossi to marka dla świadomych konsumentów, którzy od sieciówkowych, szablonowych projektów kiepskiej jakości wolą coś nieoczywistego, wykonanego z wysokogatunkowych materiałów. Marka wzięła sobie za cel mówić więcej o obuwiu, które tworzy, dlatego na jej oficjalnej stronie internetowej znajdziemy kompendium wiedzy o butach. Dzięki temu obuwnicza terminologia nie będzie miała przed nami żadnych tajemnic! sandaly Artykuł poleca sklep internetowy GaleriaMarek.pl, mający w ofercie buty, odzież i akcesoria najlepszych marek.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.