Etykieta ubraniowa – doskonała wizytówka produktu
Niełatwy rynek odzieżowy
Wypracowanie i utrwalenie pozycji na rynku odzieżowym jest obecnie szalenie trudnym zadaniem. Z jednej strony zalewają nas tanie ubrania produkowane zagranicą, z drugiej strony mamy ekskluzywną odzież przeznaczoną dla pasjonatów mody – zwraca uwagę nasz rozmówca ze Studia Edytor. Jeśli twoje ubrania zaliczają się raczej do tej drugiej kategorii, powinieneś zrobić jak najwięcej, aby dać się zauważyć.
Jak wyróżnić się w tłumie
Jak mawia powiedzenie, reklama dźwignią handlu. Wybierając formy reklamy dobrze kierować się nie ogólnymi trendami, ale przede wszystkim znajomością docelowego odbiorcy i sięgnąć po każdy możliwy sposób dotarcia do niego. Ważne jest też podtrzymywanie uwagi odbiorcy, który oswajając się z twoją marką, staje się twoim partnerem, a nie tylko jednorazowym klientem.Buduj pozytywne skojarzenia
Reklama i marketing to tak naprawdę sposoby grania na emocjach odbiorcy-klienta. Dlatego tak bardzo liczy się wrażenie, jakie towarzyszy klientowi w kontakcie z twoim produktem. To, w jaki sposób towar jest wyeksponowany na półkach, a nawet jego opakowanie, etykiety i metki, przekłada się na emocje, jakie będą kojarzyły się z odbiorcy z twoją marką.Rola etykiety ubraniowej
Choć etykieta ubraniowa nie jest elementem obowiązkowym w produkcji i sprzedaży odzieży, jej obecność na twoich towarach po prostu się opłaca. Elegancka, atrakcyjna wizualnie etykieta to jeden z tych drobnych szczegółów, które sprawiają, że produkt postrzegany jest jako ekskluzywny. Etykiety ubraniowe służą indywidualizacji produktu, przyciągają uwagę klientów, ale dodatkowo mogą mieć również wartość informacyjną. To szczególnie ważne, jeżeli oferowane przez twoją firmę ubrania wymagają szczególnej konserwacji. Ułatwienie użytkownikowi odnalezienia wszystkich niezbędnych wiadomości dotyczących prawidłowego użytkowania z pewnością zostanie docenione.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana