Artykuł sponsorowany

Czy warto skorzystać z usług profesjonalnego grafika?

Czy warto skorzystać z usług profesjonalnego grafika?

Obraz ma ogromną siłę. Nie bez powodu koncepcja ta staje się wyznacznikiem kierunku, w którym od lat rozwija się reklama, a za nią cały marketing. Gdy usłyszymy nazwę kultowych marek - w naszej głowie od razu pojawia się obraz ich logo.

Coraz więcej firm stawia na dobry, mocny i wpisujący się w panujące kanony estetyczne przekaz graficzny, który potrafi przyciągnąć uwagę potencjalnego konsumenta i doprowadzić do finalizacji transakcji zakupowej. Dodatkowo - w dobie zakupów on-line, staje się to o tyle ważne, że w dużej mierze właśnie od prezentacji produktu w witrynie internetowej zależy decyzja zakupowa klienta. Grafika produktu stała się tak samo istotnym filarem marketingu jak cena czy jego jakość.  Warto sobie także uzmysłowić, że dobry projekt jest składową sukcesu w momencie, gdy firma staruje i dzięki temu zaczyna wpisywać się w świadomość konsumentów. 

Wiele firm stawia na własne, lecz nie zawsze idealne projekty graficzne. Oszczędność czasu i większy komfort gwarantuje zatrudnienie profesjonalnego grafika, który zna obecne trendy w projektowaniu, potrafi działać w sposób kreatywny i "ciekawy dla oka", cechuje go różnorodność projektów, a także rozumie specyfikę danej branży. Wygodną formą współpracy jest outsourcing, czyli zatrudnienie na zasadach umowy zlecenie czy o dzieło - możliwa jest wtedy znaczna redukcja kosztów. Zdarza się także sytuacja, gdy grafik zatrudniony jest na etacie - wtedy możliwości współpracy są znacznie większe, ale trzeba się liczyć z większymi kosztami utrzymania takiego pracownika. Dokładna analiza potrzeb firmy pod kątem zapotrzebowania na grafiki pozwoli wybrać optymalną formę współpracy. 


Profesjonalny grafik potrafi nie tylko w sposób przemyślany zaprojektować logo firmy, wizytówkę, materiały do druku czy stronę www (która w procesie przesuwaniu się środka ciężkości w stronę zakupów on-line jest niezwykle istotnym elementem marketingu produktu), ale wspiera przedsiębiorstwo na każdym etapie funkcjonowania działalności. Realizuje się to poprzez grafiki okazjonalne związane z wydarzeniami, launchem nowych produktów, udziałem w targach etc. Przykłady wykorzystania pracy grafika można by mnożyć.
Znalezienie odpowiedniego grafika może być procesem długotrwałym, ale warto poświęcić swój czas, by znaleźć osobę, która zrealizuje nasze wizje, a także doda świeżego spojrzenia na wiele projektów, takim grafikiem jest na pewno Grafik Komputerowy marcinprojekt.com który wykonuje prace takie jak;

  • strony internetowe
  • logo i logotypy dla firm
  • projekty graficzne ulotek,
  • projektowanie kart menu
  • katalogi drukowane
  • identyfikacja wizualna np papier firmowy, wizytówki
  • projekty graficzne na potrzeby internetu


Zapraszamy do porftolio gdzie znajdują się przykładowe realizacje i projekty graficzne stron www, logo oraz innych wykonanych prac. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.