Dania na wynos jako świetne rozwiązanie na czas pandemii
Pandemia związana z koronawirusem to dla wielu przedsiębiorstw gastronomicznych dość trudny czas. Wszystko ze względu na obostrzenia i zamknięcie lokali. Samo ograniczenie liczby gości, którzy mogą jednorazowo odwiedzać dane miejsce, nie jest korzystne dla restauracji. Częściowym rozwiązaniem problemu są jednak dania na wynos. Czy jedzenie na wynos to dobra opcja dla właścicieli i klientów?
Dania na wynos – maksymalne bezpieczeństwo
Ograniczenia w związku z Covidem uderzyły w gospodarkę i postawiły w trudnej sytuacji wiele przedsiębiorstw. Jedną z branży, która je odczuła, jest gastronomia. Pracownicy takich lokali, jak Restauracja „Łasuch”, podkreślają, że przez moment sytuacja była naprawdę nieciekawa. Całkowite zamknięcie i brak klientów to spadek przychodów, co w wielu przypadkach oznaczało nawet częściowe wstrzymanie wynagrodzeń. Dlatego spora część lokali gastronomicznych szukała możliwości wyjścia z kryzysu. Dostrzegano głównie dwa rozwiązania:
- przeczekanie obecnej sytuacji i skorzystanie z pomocy w formie tarczy finansowych,
- otwarcie się na nową formę świadczenia usług.
Podczas lockdownu decyzja o przejściu ze stacjonarnej sprzedaży i wykorzystanie dostaw na zamówienie była wybawieniem dla wielu lokali. To także świetna opcja, którą docenili sami klienci przyzwyczajeni do jedzenia przygotowywanego przez szefów kuchni.
Zamówienia na wynos – poznaj zalety tego rozwiązania
Panująca na świecie pandemia spowodowała, że zdecydowana większość lokali gastronomicznych, która przez pewien czas była zamknięta, a następnie mogła otworzyć się wyłącznie na ograniczoną liczbę odwiedzających gości, postanowiła rozszerzyć swoją działalność. Wprowadzenie do usług możliwości dostawy jedzenia na wynos pod wskazany adres okazało się wówczas idealnym rozwiązaniem.
Dzięki takiej opcji klienci mogą się cieszyć smakiem swoich ulubionych dań w domu. Oszczędzają także swój czas, którego nie muszą przeznaczać na gotowanie. Mając duży wybór najróżniejszych restauracji i możliwości dowozu, każdego dnia można korzystać z innego menu. Jest to również opcja poznawania nowych smaków z całego świata.
Właściciele lokali, którzy zdecydowali się na otwarcie nowych kanałów dystrybucyjnych, podjęli w krytycznym czasie jedną z ważniejszych decyzji. Wprowadzenie możliwości dostawy posiłków do klienta pozwoliło wielu firmom przetrwać okres pełnego lockdownu. Przy częściowym zniesieniu obostrzeń w dalszym ciągu restauracje mogą sprzedawać swoje produkty i docierać do znacznie większej liczby klientów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana